TONIGHT IS GONNA BE A GOOD NIGHT

Såå, nu hinner jag med ett litet inlägg om dagen.


Har varit som ett litet barn idag och åkt en massa pulka. Det är faktist väldigt roligt, men något som är mindre kul är när man druttar på ändan så in i helvete och det bara forsar in snö innanför tröjan och termobyxorna, haha! Jag och fyra barn hamnade i värsta snöhögen, kallt men kul :) Har ju varit nästan 10 minusgrader idag och efter en timma är det inte skönt. Jag tog med mig lite barn in och dukade istället. Jag var först att anmäla mig, hehe. Under eftermiddagen har vi gjort varma mackor och kollat på massa klipp på bolibompa på datorn. Ja, barnen får faktist sitta vid datorn på dagis med ibland. Julpyntat har vi hunnit med också.
En kanondag på jobbet helt enkelt! :)

Nu sitter jag mätt och belåten i soffan efter en riktigt grym fredagsmiddag. Det blev tärnad potatis i grädde, fläskfilé och sallad. Mumma måste jag säga! Idol börjar nu, så det är bäst att jag lägger ner datorn. Som jag skrev förut så blir det soffläge ikväll med Idol och grejer.
Vi hörs nångång efter idol innan jag går och lägger mig!



För er som läser min blogg och ska köpa julklapp till mig,
så kan ni köpa precis vad ni vill ur Laila Bagges smyckeskollektion! :)



 

Kommentarer
Postat av: Steinarbettina

Great site! Lots of useful information!

2011-11-24 @ 11:39:41
URL: http://steinarbettina.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0