TISDAG

Hemma från utbildningen. Det gick snabbt och det var väldigt uttråkande idag. Det kändes som att vi bara upprepade allt vi lärde oss förra gången. Visst, det var väl bra, men känns som lite slöseri med tid. Esch, man får ju pengar för det iaf :) Alltså, det är så fruktansvärt kallt ute så det inte är sant. När jag skulle skrapa rutorna förut så var det som att mina fingrar skulle gå av. Sen att jag inte hade några vantar var väl ingen höjdare. Det bara krampade i fingrarna. Men hem kom jag!


Ikväll blir det att bara krypa ner i soffan med varm choklad och myspys. Biggest Loser, Paradise Hotel, Desperate Housewifes och Bartenderskolan är ikväll. Men jag dyker nog upp med nåt inlägg innan jag går och lägger mig senare. Har inget jobb imorn än så länge, men vi får se. Annars kanske jag gör nåt vettigt här hemma. Hörs!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0