TAKE ME INTO TOWN

Nu har jag slutat från jobbet. Trivs så bra på vitsippan så jag knappt kom därifrån när jag slutade. Men nu är jag hemma iaf. Ska bara byta om och sminka till mig lite, sen åka vidare på lite ärenden. Ska först ner till stan här i Vadstena och hämta en julklapp till lillebror, sen ska jag åka in till motala. Ska försöka hitta nåt att ha på mig på lördag, gå till systemet, kolla efter lite andra grejer och hitta nåt som kan laga min jacka. Jag blir inte så långvarig, har ju handbollsträning vid 5, så kommer väl hem vid senast 4. Vi hörs då!!







Kommentarer
Postat av: Tiniusagnete

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-06-10 @ 13:45:26
URL: http://tiniusagnete.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0