My fingers keep klicking to the beat of my heart

Härligt det har varit med fredagsmys :) Har haft en helt vanlig svenne fredag med Idol, chips och cola. Sen har vi spelat bingo med. Låter väl som det är värsta pensionärshänget här hemma, men det är faktist något vi brukar göra, sen brukar pappa ha köpt lite goa priser. Ikväll var det chokladkalendrar, skumtomtar och chokladtomtar som pris. Samuel som nu för tiden har tur i precis allt fick bingo tre gånger, colin fick bingo två gånger, alice två gånger och jag en gång. Det är väldigt kul med bingo faktist :)


Tyckte att det var rätt så rättvist med Idol ikväll med. Olle och andreas var sämst, eller andreas var inte sämst, men han väljer alltid så tråkiga låtar och det tror jag var hans fall ikväll. Olles your song räddade honom ikväll tror jag. Linnea var väl inte så bra ikväll heller, men Jay och Minnah var klockrena. Dom var riktigt duktiga. Det bästa i Idol på hela året var när JAY gjorde Madonnas låt Like a prayer, grym tolkning! Han bara måste vinna!

Nu ska jag kolla på Doobidoo på play och sen sova. Imorn ska jag sova länge!! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0