MOST WANTED

Har haft en jättebra dag. Det var jättetrevligt nere på stan med Amanda. Var väl där nere i 50minuter eller nåt sånt. Jag skulle ju inte ha något speciellt, så behövde inte gå så länge. Hittade paket till paketspelet som vi ska ha på lördag iaf :) Hittade den i Monicas affär. Ni ska verkligen gå dit, det finns massa fint. Det kommer två bilder därifrån i nästa inlägg. Kom hem vid halv8 ungefär.


Sedan dess har jag ätit lite nudlar, kollat på Biggest Loser, Vampire Diaries, Paradise Hotel och Criminal Minds. Alltså, när Emma och jag sitter och kollar på Criminal Minds så analyserar vi sönder programmet. Idag tyckte vi att programmet var aningen tunt, men blev bättre i slutet. Hon och jag har kollat på många säsonger av CSI och alla säsonger av Criminal Minds, så vi vet ju vad vi snackar om. Det är inte ofta vi blir förvånade av vad som händer i ett program. Man kan säga att vi är proffs på såna program, haha!

Jag ska lägga in lite bilder från handbollen och från kvällen nere på stan snart och efter det ska jag kolla på Robinson, duscha och sen gå och lägga mig. Jobbar långt pass på solrosen imorn...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0