MÅNDAG

Hemma från jobbet. Gick riktigt snabbt idag, sen så var det bara 4 timmar med, så det var ju inte så konstigt. Men vilket j***a snöoväder det är ute. Eller det är lite lugnare nu, men förut snöade det som bara den. När jag cyklade så fick jag all snö i ansiktet och det är så irriterande. Sminket bara rinner, håret blir fult och äckligt och man ser inte vart man åker överhuvudtaget. Det var bara ren tur att jag hittade till och hem från jobbet, haha.


Just nu sitter jag bara i soffan och kollar på Top Model. Efter det ska jag börja ta på mig lite kläder och sen dra till sporthallen för handbollsträning. Hoppas bara jag hittar någon skjuts, för ge mig ut i det här vädret igen känns inte alltför lockande. Ska ringa mamma och höra med henne :)

Men vi hörs när jag kommer hem från träningen kanske vid halv 8 tiden!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0