Make them happier

Hemma från hockeyn. Det var en tråkig och blaha match om ni fattar vad jag menar. Trots en andra period med många utvisningar så hettade det aldrig till. Det var inget drag över huvudtaget varken på läktaren eller på isen. Det kändes lojt. Men Wettern vann matchen med 2-1 välförtjänt. Dom var det bättre laget, eller det mindre dåliga är väl ett mer passande ordval.

När jag kom hem åt jag lite god mat. Pappa hade önskat fläsk, löksås och potatis, så det blev det. Jag tog korv istället för fläsk, för jag hade för mig att jag inte gillade fläsk. Men när jag smakade det så var det riktigt gott. Iaf, allt var himla gott, så nu är jag mätt som bara den. Sitter i soffan och kollar på Vem kan slå Filip och Fredrik (Felix ikväll) och efter det ska jag se Gossip Girl och Ensam Mamma Söker på play. Imorn blir det jobb igen på vitsippan. Men vi hörs innan jag går och lägger mig.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0