8 November

Inatt har det varit så kallt... har typ frusit ihjäl. Hade täcket över hela huvudet, för det gick inte att ha någon kroppsdel utanför. Dum som jag är, så stängde jag av mitt element igårkväll p g a att det var för varmt. Men det fick jag betala för inatt. Jag lyckades iaf ta mig upp och sätta på elementet inatt, så det var inte alltför kallt när jag vaknade. Nu har jag varit uppe ett tag, har ätit frukost och tagit på mig kläder. Har bara sminkningen och håret kvar, sen är jag färdig. Jag jobbarWasagården idag. Det var riktigt längesen jag var där, så hoppas jag kommer ihåg allt. Jobbar till 5, så vi hörs en snabbis efter det. Åker nästan direkt till träningen, så får se hur mycket jag hinner skriva.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0