29 November

Jag mår inte bra asså... inte alls bra. Om jag varit sjuk tidigare, så är det inget mot det här. Men tapper som jag är ska jag ta mig till jobbet ändå. Synd bara att jag har ett helvetespass idag :/ Jobbar på solrosen enda fram till klockan 6 och det känns inte alls kul. Jag ska försöka se om någon vill byta med mig. Det kanske finns någon vikarie som har lust att jobba längre??! Jag ska kika på det, för jag kommer nog inte palla att jobba så länge. Vill just nu bara gå och dö typ! Jag mår apa....

Vi hörs när vi hörs!!




Supergammal bild från Hallsberg -05 (eller något år kring det)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför håller vi varandra i handen för :P

puss Karlsson

2010-11-29 @ 22:03:27
Postat av: hannah

Vet faktist inte :P

Vi kanske frös, haha! puss

2010-11-30 @ 08:10:38
URL: http://hbyhannah.blogg.se/
Postat av: Steinarellinor

I want to say - thank you for this!

2011-05-26 @ 08:50:28
URL: http://steinarellinor.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0