23 November

Nu vill jag inte ha mer snö!

Allt blir så mycket jobbigare med snö, kallt och blött. Bara att gå ut och hämta posten är jättejobbigt. Då måste man ta på sig vinterstället och allt bara för ett par meter, usch. Vad skönt det hade varit med sommar nu. Eller först Julafton och sen Hallby-bollen och sen kan det bli sommar :)

Idag är det dags för ytterligare en dag av utbildning. För er som inte vet vad utbildningen är, så utbildar vi oss i det nya journalsystemet som vi ska ha på Wasagården. Jag jobbar ju inte så mycket där, men man måste hålla sig uppdaterad. Utbildningen är i Kommunhuset och tacka Gud för att jag har bilen idag. Hade jag fått cykla i det här vädret hade jag nog struntat i det. Det är ju en mardröm att ge sig ut i det här vädret. Det tråkiga med att ta bilen är att man måste ta bort all snö från den och sen skrapa rutorna. Men det är det värt!


Jag kommer nog hem vid 5tiden tror jag. Hörs då!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0