Vet du vad det vackraste med dina ögon är??

- När jag kollar riktigt nära så ser jag min egen spegelbild!

Fick ett sånt där ryck. Jag hade absolut ingenting att göra, så jag började rensa ut kläder och städa lite. Rensade ut alla skor och kläder som jag inte behöver nu när det blir vår/sommar. Men allt eftersom jag rensade ut, så la jag till en massa sommarkläder som jag inte haft framme. Så mycket tommare det blev det inte alls. Rättare sagt, det blev mer fullt, haha. Det är helt sjukt hur mycket kläder man har, men ingenting att ha på sig. Lustigt det är... Men nu har jag ordning i min byrå och lådan som jag har under sängen. Tänkte dammsuga och damma lite sen med. Samuel kom hem för en stund sen och han ville göra chokladbollar, så det gjorde vi. Gott blev det! Så nu sitter vi i soffan, käkar chokladbollar och kollar på I taket lyser stjärnorna. Var ett tag sen jag såg den, så det var dags igen. Bra film det där. Blandar humor med mycket sorg. Gripande film.



Har iaf klänningar så det räcker och blir över. Blir en blommig sommar! :)





Ordning och reda i byrån, ett tag iaf :)



Nu behöver det bara bli ordning uppe på med, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0