Så får bara kvinnor säga till varandra när dom är förbannade!

Hemma efter en kall, men som tur var ingen regnig träning. Det var riktigt kul att börja träningarna igen. Det var lite hafsigt med bollen, men dom var ju hala som bara den. Sen hade vissa mer problem med dom än andra. Men det ordnar nog upp sig, man vänjer sig :) När jag kom hem åt jag lite god mat. Blev pressad potatis, köttfärslimpa och brunsås. Det var riktigt gott ikväll måste jag säga. Efter vi hade ätit mat kollade vi på Speedway. Piraterna gästade Vargarna i Norrköping ikväll. Det var en rätt så lätt match, vinst med 54-42. Måste säga att Piraterna imponerar än så länge. Hoppas det räcker hela vägen iår :) Nu ska jag kolla på Ugly Betty, Desperate Housewifes, Cougar Town och Christine som jag spelat in. Får se om jag orkar se allt. Imorn blir det jobb, sen ner till mormor med Emilia och skriva ut biljetterna till Tyskland. Natt på er!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0