MÅNDAG

Jobbade som sagt idag till tre. När jag kom hem åkte jag med pappa till tippen en sväng. Sedan dess har jag inte gjort nåt. Ska väl försöka börja packa lite idag, så jag inte har allt det kvar imorn. Det är ju så svårt att veta vad man ska ha med sig, eftersom man bara får ha med sig en väska stor som en tändsticksask. Det är ju hemskt, kan ju knappt ta med mig ett par skor. Jag som vanligtvis brukar ha med mig fyra, fem par för en vecka. Man kan ju inte ens ta med sig ombyten. Utan man får tänka ut det som man kan tänka sig att använda fem dagar i sträck. Usch, vad jobbigt det kommer bli. Får se hur jag löser det här, men det får ju bara funka. Emilia och jag får väl låna varandras. Så vi iaf kan ha något annat på oss någon dag. Det ordnar sig! Nu ska jag snart ta mig nåt att äta, sen blir det en lugn kväll framför tv:n. Det är Top Model och Svenska Hollywoodfruar ikväll och det blir kanon. Skriver nog mer imorn när jag har tid. Blir lite svårt att hinna med allt imorn, men det ska hinnas med ett litet inlägg iaf.





Kommentarer
Postat av: Architectural Rendering

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0