Jag var i Tjernobyl en gång och jag måste säga att det var en strålande resa!!

Ni som inte fattar skämtet är dumma i huvudet. Jag tyckte det var skitroligt :D

Blev inte att träffa Elin ikväll, men har gjort annat istället. Alice kom hem från sjukhuset förut och hade varit jätteduktig. Allt hade gått så bra, men hon var väldigt lugn och lite groggig från medicinen när hon kom hem. Ikväll har vi för ovanligehetens skull grillat. Men man måste ju ta vara på det underbara vädret som vi har nu. Man vet ju aldrig när det försvinner. Sen har jag kollat på Bonde söker fru, Top Model, Svenska Hollywoodfruar och lite på American Idol. Men nu ska jag verkligen sova. Är så trött och har ont i huvudet idag med. Tog en värktablett precis, så nu hoppas vi att jag kan sova. Imorn ska jag träffa Elin, vi ska sola, simma, basta och bara prata en massa skit :) Härligt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0