He looks like someone else

Nu ska vi försöka en gång till. Jag vet inte alls vad det är med min dator ibland. Det är nästan som att den tar semester ibland och bara bestämmer sig för att nu är det dags för mig att vila. Det är inte alltför kul när det händer. Även fast jag har haft den inne för lagning så blir det aldrig bättre. Men nu verkar det funka igen.

Idag har jag som sagt jobbat till 4, sen mötte jag Emilia nere hos mormor. Vi fikade lite med henne och skrev ut våra boardingkort till Tysklandresan. Har checkat in och så med, så är väl inte mycket mer att göra. Längtar tills vi kommer iväg. Efter besöket hos mormor åkte jag hem en snabbis, sen vidare till Amanda. Där var mina underbara tjejer (utan Karin). Vi planerade lite inför fredag, så nu har vi nog ordnat med allt. Åkte hem och åt grillat vid 9 tiden, sedan dess har jag kollat på Grey's, True Blood och ska snart kolla på det sista avsnittet av Andra Avenyn. Natt på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0