Handbollsträning

Var jättetrevligt att träffa ELIN idag och det var så skönt att vara i simhallen en sväng. Men jag kan inte fatta att dom måste ha det så himla kallt i vattnet. Efter en timma håller man ju på att frysa ihjäl. Tiden gick riktigt snabbt eftersom vi pratade hela tiden. Efter det följde Elin med mig hem. Hon har ju aldrig varit i vårat nya hus, så hon kollade in här en snabbis. Nu ska jag snart sätta upp håret och ta på mig träningskläderna. Blir väl att sätta på sig vinterjackan och regnjacka över det. Det är ju så fruktansvärt kallt och regnigt ute. Vi börjar ju våra handbollsträningar utomhus nu innan Hallsberg. Så får väl stå och frysa och bli blöt i en timma. Känns inte alltför roligt, men så kan det ju vara. Blir kul med handboll igen och hoppas grabbarna tycker det är lika kul :)





Kommentarer
Postat av: Amandusnatalia

I love guest books, keep up the good work!

2011-03-22 @ 10:04:08
URL: http://amandusnatalia.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0