8 Maj

Så, nu har jag äntligen tid att skriva lite. Var som sagt hos Karin i Bankeryd igår och idag. Vi åkte ner med bussen från ödeshög vid tjugo över 10. Sen mötte vi upp Karin på stan i Jönköping. Vi gick på stan och handlade en massa (lägger upp bilder på vad senare, eller imorn), åt riktigt god lunch på stan och bara hade det så mysigt. Efter det åkte vi en sväng till A6 där jag handlade på systemet, vi handlade mat till kvällen och sen åkte vi hem till Karin och Olle i Bankeryd. Dom hade en jättemysig lägenhet. En liten miniatyr av Karlssons hus här i Vadstena. Vitt, svart och ek, men stilrent och snyggt :) Hemma där gjorde vi iordning oss, förfestade lite, snackade en massa skit och tog en helvetes massa kort. Olle och hans kompis skjutsade in oss till Jönköping och där gick vi in på "Centrum" för att dansa loss. Det var ett trevligt ställe, men vi stannade inte så länge där. Vi gick till Harrys istället, där det tyvärr var 21 så där kom vi inte in. Så det var bara att vända igen. Då var klockan kanske runt 1, så då bestämde vi oss (efter mycket om och men) att äta lite nattamat istället. Åt kebabtallrik på Tex Mex och det var mumma kan jag lova. (ALLT NEGATIVT DET NÄMNS INTE I MIN BLOGG!) Efter det åkte vi hem till Karins place igen och pratade och stökade runt lite innan vi gick och la oss. Jag sov så skönt i soffan fram tills de andra vaknade och började tjuttra. Iaf, gick väl upp vid 11tiden, åt grym frukost, gjorde iordning oss och sen sa vi HejDå till Karin och Olle :( inte kul... Åkte en sväng till A6, innan vi åkte hem. Har iaf haft två grymma dagar med dom personerna som jag älskar mer än livet själv! Vad skulle jag göra utan er???? NI HAR FÖR ALLTID DEN STÖRSTA PLATSEN I MITT HJÄRTA!

Nu är jag iaf hemma. Har ätit god mat, kollat på Speedway och ska nu packa upp mina saker, kolla på Så ska det låta och Jakten på Julia. Sen ska jag sova. Natt på er!!






Kommentarer
Postat av: emilia

JAG ÄLSKAR DIG ÄRTAN! :)

2010-05-09 @ 12:26:29
Postat av: emilia

ÄLSKAR DIG ÄRTAN! :)

2010-05-09 @ 12:27:07
Postat av: Sveinungjenny

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-11-02 @ 19:39:32
URL: http://sveinungjenny.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0