6 Maj

Nu ska jag drajva ner för veckans sista pass på jobbet. Eftersom jag är i Jkpg fredag-lördag, så blir det inget mer jobb. Men var ute och gick förut när jag vaknade. Tog iofs en ganska så lång sovmorgon innan till 10, men sen gick jag ut. När jag kom hem kokade jag ägg och skulle äta en rejäl frukost, så att jag står mig till kvällen. Men allt blev bara misslyckat, äggen gick inte att äta och yoghurten var slut. Så dagen började inge bra. Efter det duschade jag och gjorde mig iordning. Kollade på det sista avsnittet av Andra Avenyn idag istället. Vet inte om jag tyckte det var så bra, men helt okej. Skönt att det är slut nu, ett mindre program att följa iaf :P Nu ska jag ta på mig lite kläder, sen cykla ner till jobbet. Jobbar 14-21.15. Så skriver väl nåt mer ikväll när jag slutat. Men har rätt så mycket att pyssla med när jag kommer hem, så får se hur det blir.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0