4 Maj

Skrev in Tjernobylskämtet på facebook och då fick jag ett riktigt roligt skämt som svar av Pierre:
- Annars kan man åka till Island och bli överr"askad" :) haha!


Nu ska jag äntligen få träffa Elin. Har inte sett henne på 4 månader och trots att det varit en riktigt lång tid så har det ändå gått riktigt fort. Jag kan sitta och fundera på vad jag har gjort under den tiden?? Elin har fått mycket erfarenhet och roliga upplevelser för livet, medans jag bara suttit här och inte gjort nåt speciellt :/ men det ska vi ta tag i snart. I Maj händer det väldigt mycket roligt :) Blir nog den månaden på året som jag har mest att göra. Men det kommer bli så kul :) Nu ska jag packa min väska och snart kommer elin hit. Hon ska kolla lite hur vi har det i huset, hon har ju inte varit här än. Sen ska vi gå till simhallen. Ska sola, simma och basta. Sen ska vi ju självklart prata av oss med, har ju inte blivit mycket av den varan på 4 månader, så det behövs nog. Ikväll är det dags för handbollsträning igen. Hoppas bara vädret blir bättre snart, för har ju uteträningar nu tills Hallsberg :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0