2 Maj

DET GÖR SÅ FÖRBANNAT ONT I HJÄRTAT :(

Idag har jag jobbat som sagt och det har varit en riktigt lång dag. Därför har jag inte orkat skriva förens nu. Har så ont i skallen och är fruktansvärt trött. Har varit på en avdelning som jag inte brukar vara på, så bara att försöka lära sig allt är jobbigt för huvudet. Det är nog därför jag har skallebank nu. Men jobbade till drygt klockan 5, sen pysslade jag med lite annat, så kom väl inte iväg förens vid halv 6. När jag kom hem kollade jag på matchen mellan AIK-DIF som jag spelat in. Skönt med en derbyvinst, DIF var klart mycket bättre :) Efter det åt jag lite smörgåstårta jag fått av Faster, tack! Det var mumsigt :) Kollade på Gossip Girl efter det och nu sitter jag och kollar på Humorgalan på fyran. Jag hade lovat mig själv att inte kolla på såna här program mer, för jag mår så dåligt av det. Jag hann inte ens sätta mig ner i soffan innan jag tjöt som en gris. Det gör ont i hela mig när jag ser hur det ser ut i världen. Jag önskar att jag kunde göra så mycket mer än vad jag gör. Hade man bara mer tid och pengar skulle jag göra allt som jag bara kunde för alla barn. Jag vill så mycket, men kan så lite :( Mitt hjärta skriker av ledsamhet när jag ser det här. Usch, nu måste jag sluta. Tur att galan blandar gråt med skratt. Utan all humor i programmet vet jag inte om jag hade orkat kolla mer. Skriver mer imorn. Blir simma en sväng imorn om jag får. Var tydligen pensionärsim imorn, men det är ju aldrig fullt så jag kan säkert klämma mig in i bassängen med alla 65+ are. Sen ska min lillasyster opereras imorn, så blir väl att gå med en klump i magen hela dagen, även fast jag vet att det kommer gå jättebra. Nu ska jag kolla vidare på humorgalan. Sov gott folket :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0