10 Maj

Varför är det så svårt att komma på vad man ska skriva om?? Det kan iofs bero på att jag inte gör något om dagarna och har därför inget roligt att skriva. Var ute och gick imorse och det var så kallt. Det blåste som bara den ute, vet inte hur det är nu, men det var så förut iaf. Gick förbi stan med och gjorde ett par grejer, hemlis! När jag kom hem åt jag lite brunch och nu har jag suttit i någon timma och skrivit listor. Packlist till grabbarna tills Hallsberg, packlista till mig själv till Hallsberg och packlista till Tysklandsresan. Eftersom vi åker till Tyskland nästa vecka och kommer hem en dag innan Hallsberg så måste jag fixa allt tills dess innan jag åker. Så ska väl ner på stan och handla allt som behövs någon dag med. Men nu ska jag skriva rent alla listor och information på datorn så jag har det där. Vid 6tiden kommer mamma och hämtar mig och då åker vi till Mjölby.




Kommentarer
Postat av: emilia

jag vill också se packlistan till tyskland! :)

och vi måste ju se till att vi inte tar med oss samma saker:)

2010-05-10 @ 15:56:06
URL: http://emiliajivegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0