1 MAJ

Nu är vi inne i Maj och jag börjar månaden med att må helt askasst. Haha, men alltså man får ju skylla sig själv. Men har för mig att det var nån idiot som lurade i mig tequila. Usch, jag tror det var den som fick bägaren att svämma över. Det blev alldeles för mycket igår, men jag hade det så fruktansvärt kul :D Hoppas alla andra hade precis lika kul som jag.

Men som sagt, har mått apa idag. Pappa och dom kom och hämtade mig i Motala vid 12tiden eller nåt sånt. Sedan dess har jag gjort det minsta möjliga. Har kollat på Wallander -vålnaden, kollat på några The Hills avsnitt, grillat, lämnat vin till Maggan och bara suttit i soffan. Just nu kollar jag på finalen av Körslaget. Hoppas Marie vinner, hennes kör har övertygat än så länge. Efter det ska jag nog kolla på Så ska det låta, sen duscha och sova. Ska upp vid halv 6 imorn för att jobba, känns urtrist faktist. Jag vill bara sova. Sen är det på en avdelning som jag nästan aldrig varit på och det är så jobbigt, men det ordnar sig. Skriver väl inte förens jag kommer hem därifrån, slutar vid 5.





Kommentarer
Postat av: Antoneli

Beautiful site!

2011-01-29 @ 12:48:50
URL: http://antoneli.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0