VILL TILL SOLEN

Sitter och drömmer mig bort i fantasins värld. Jag har nog suttit vid Vings och Fritidsresors hemsida i två timmar nu. Jag bara måste åka iväg snart, jag håller på att kvävas här hemma. Det finns så mycket fina platser och härliga hotell. Men vet inte riktigt om jag har pengar till det och sen är det ingen av mina kompisar som har pengar till att åka iväg heller, så får väl åka själv. Jag vill till Turkiet, Spanien eller Grekland tror jag. Bulgarien vill jag ju också åka till, det är ju mitt tredje hem typ. Men har ju varit där tre gånger nu, så kanske ska testa nåt annat ställe den här gången. Men vi får se hur det blir med det. Om någon har lust att åka iväg hör av er isf :) Har tänkt åka i början på juni, innan jag börjar jobba.

Nu har jag precis kommit ut ur duschen och ska göra iordning mig nu. Sen så ska Karin, jag och kanske Amanda åka in till motala för att träffa Emilia. Vi ska äta nånstans och sen ska vi på tjejkväll på Gina Tricot, men blir nog ingen shopping för min del. Karin och jag ska ju klicka hem lite grejer från Halens sen, så det får räcka med det. Skriver mer när jag kommer hem ikväll, blir nog rätt så sent.


Kommer jag iväg till ett varmt land snart, så blir jag precis lika lycklig som den här mannen och då kan jag nästan lova en liknande bild på mig! haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0