Tisdagkväll

Nu är tisdagen till enda och det har varit en bra dag. Förutom att Frölunda inte lyckades slå ut LHC. Men så kan det ju vara, nu blir det lhc som Djurgården får möta i semin. Ska väl försöka att se någon eller några matcher i Cloetta. Hur kul det än är att vinna hemma på hovet med den grymma stämningen, så måste det vara nästan dubbelt så kul att vinna i Cloetta center så att idiotsupportrarna håller käft! Usch, som jag skrev på facebook förut, jag är så trött på LHC och allt jävla tjat om dom. LHC hit och LHC dit, jag kan inte förstå att man kan vara en supporter som hatar motståndarna mer än vad man älskar sitt eget lag. Det är mycket därför som jag alltid kommer att vara Djurgårdare, dom älskar mer än vad dom hatar! Precis som jag :) Det blir alltid mycket snack om hockey såhär i slutspeltider, men nu får det vara nog. Nu ska jag kolla på Christine och CSI från ikväll. Sen sova. Imorn blir det promenad i mjölby. Har inte hittat nån bra rutt än, men ska väl ge det en chans imorn. Gonatt på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0