the possibility and the promises

Kollade omkring lite på facebook precis och läste att det varit ett rånförsök på Mima i Vadstena och det är väl hur komiskt som helst. Alltså inte roligt, men komiskt. Vem får för sig att råna lilla mima i lilla vadstena. Det är ju så roligt. Sen när jag läste den lilla artikeln i corren beskrevs det på ett sånt sätt att jag fick upp en bild av att Hasse Aro tar upp det i efterlyst på onsdag och jag börjar asgarva. En mörkhårig man med svart-grön luva (eller vad det nu var) som kom in med en machete, haha. Det är bäst att man håller ögon och öron öppna ifall att man ser nån som är klädd så på stan i vadstena. Eller jag kanske skulle införskaffa en sån luva och knalla in på konsum, snacka om att folk skulle skita ner sig där, haha. Jag har alltid velat vara med i efterlyst, haha. Nog om det, tur att jag är i mjölby nu annars hade man ju vart lite skraj, hehe.

Just nu sitter familjen här hemma och kollar på Avatar. Jag fattar inte riktigt grejen med blåa gubbar som lever i nån värld (ska poängtera att jag bara sneglar på det ibland). Jag tycker inte alls att det är bra, hur fånigt som helst. Men när den är slut ska jag kolla på Svenska Hollywoodfruar och The secret life of the american teenager som jag spelat in eftersom Avatar har rullat ett bra tag. Sen ska jag sova.

Jag åker in till Vadstena imorn bitti och jag ska ner till jobbet och träna direkt. Tänkte jag skulle testa på hur vårt gym är, nu ska gäddhänget bort, haha! Sen tar jag nog en långpromenad med om jag orkar. Skriver väl mer när jag jag kommit hem därifrån. Gonatt på er!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0