shine so bright

Hemma från jobbet nu och det var en lugn kväll. Innan jag åkte till jobbet kollade jag min lönespec och jag insåg att jag fick mer lön av vad jag räknat på och det är ju underbart. Så nu ska jag t o m lägga undan lite pengar. Vill resa bort första veckan i juni, någon som är sugen?? :) Sen är det ännu mer underbart att veta att man får högre lön nästa månad, jag blir så glad :D

Jag har så många program att ta igen alltså. Jag har Dating in the dark och Grey's inspelat på övervåningen, Stjärnkockarna och Efterlyst på tv3play och Andra Avenyn på svtplay, så det ska jag försöka hinna med ikväll och imorn förmiddag. Men nu ska jag kolla på True Blood, sen sova. Imorn blir det träning på gymmet och sen ska vi kanske till motala imorn kväll.





Kommentarer
Postat av: Juliankornelia

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2011-11-24 @ 16:38:38
URL: http://juliankornelia.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0