Menar du allvar??

Glömde helt bort att det var säsongspremiär av Greys ikväll med. Så blev inget efterlyst, men ska kolla på det på play nu istället. Både Greys och True Blood var bra ikväll, men ibland slår det mig att vissa serier som man följer undrar man varför man följer egentligen?? Serierna är kanske inte ens bra längre, men man kollar på det bara för att man har följt det enda sen det började gå, så man fortsätter endast för att se hur det slutar. Men vissa serier tar ju aldrig slut, man bara önskar att det kan ta slut så man slipper följa alla program hela tiden. Jag har sagt till mig själv nu att jag inte ska börja följa någon ny serie. Jag vill ha tiden till nåt annat...
Var som sagt och kollade på handboll med amanda förut och killarna vann. Men som alltid när man är med amanda på nåt, handboll eller hockey, så blir det inte mycket kollande på matcherna. Vi har helt enkelt för mycket att tjata om, så alla runt omkring oss borde bli galna, haha. Men huvudsaken är väl ändå att vi har kul!! :D





Fastnade vid L Word precis och jag är fullkomligt säker på vilket håll jag lutar åt (om ni vet vad jag menar), men det finns två tjejer i hela världen som skulle kunna få mig att bli lesbisk, iof så ser dom ju ut som killar, men ändå. Vilka det är, kan ni ju fundera på, haha...



Kommentarer
Postat av: Liiv

Älskar greys :D

2010-03-04 @ 16:12:35
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0