Måndag

Hittade precis det jag skulle när jag var i Linköping. Köpte servetter och två par solglasögon. Mina underbara svarta glasögon som jag älskar gick sönder igår, men jag lyckades hitta ett par som såg precis likadana ut på HM. Blev så glad. Det slank även ner ett par som var nästan likadana, men med turkost och vitt på istället för svart, lite roligare att variera med lite färg. Sedan fick jag en för tidig födelsedagspresent av mamma och åke. Vi köpte två tallrikar till (har bara 6stycken) och sen köpte vi 8 stycken deserttallrikar i samma sort. Ni kommer att få se vad jag har för någon sort på dukningen som jag ska ha på fredag, så lägger väl ut en bild på det då. Men älskar mina tallrikar :)

Sen till en riktigt bra grej. Jag har fått tillbaka min dator!!! :D Dom har bytt ut hela min hårddisk, så nu har jag suttit i säkert 3 timmar och istallerat allt som ska göras. Men nu tror jag att jag är färdig med det mesta. Så skönt att ha min dator hemma, så ni anar inte. Nu ska ja hjälpa mamma med maten, sen blir det kanske någon film ikväll eftersom det inte finns nåt att titta på på tv:n.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0