Lördag = Party!

Så, nu har jag gjort iordning mig en hel del, men har mycket kvar att göra. Har duschat, fönat och plattat håret, sen har jag packat mina grejer som jag ska ha med mig. Åker hemifrån om 20 minuter. Då ska jag hämta upp amanda och vi ska till östenssons och handla och sen ska vi tanka med. Åker till Motala efter det. Blir förfest/mys hos Emilia&Molle. Karin dyker upp där, så blir hur kul som helst :) Där ska vi göra iordning oss, äta lite mat och förfesta lite. Efter det ska vi på Sannas (tror det var Carros med) 22-årsfest! Sen så sover jag kvar i motala. Jag kommer nog ha en toppenlördag, är så pepp till tusen. Hoppas ni får en lika bra helg som mig!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0