Linköping

Glömde bort att blogga när jag kom hem från Linköping. Men ja gör ett snabbt inlägg och lägger upp lite bilder på det som jag köpte innan jag måste gå och lägga mig. Jag har haft en riktigt bra dag i Linköping. Hittade nästan allt jag skulle. Jag lägger in bilder på det istället för att skriva vad jag köpte. Det som jag inte hittade vad servetter och något att ha på mig nästa helg, men det ordnar sig alltid. Nu hinner jag inte skriva mer, måste gå och lägga mig. Börjar jobba klockan 7 imorn, efter mycket om och men. Mona hade dubbelbokat mig på ett jobb, så hon ringde och sa att jag inte behövde komma ner och jobba. Men jag gav mig inte. Nu har jag planerat för det och sagt nej till annat. Då tänker ja inte låta 10 timmars lön gå åt helvete. Så antingen ger du mig pengarna och jag slipper jobba, eller så får vi jobba för många imorn, sa jag till henne. Så nu ska jag ner och jobba ändå. När man har planerat det, så kan man lika gärna jobba och tjänar väl runt 1500 bara imorn och dom pengarna behöver jag. Nee, usch nu blev det mycket skrivet ändå. Här kommer bilderna iaf. Natti!!


På väg till Lkpg.



Jag köpte spottar till att ha under min hylla...



... och såhär läckert blev det under hyllan. Lyser upp mina bokstäver snyggt!



Två vita krukor.



Tre ljuslyktor.



Två tavlor.



Min superdupersnygga ryamatta i rosa, som jag älskar.



Köpte samma glasögon som jag köpte i Sthlm. Jag har börjat att älska dom så var tvungen att ha ett par till. Nu slipper amanda och jag dela iaf :) Sedan köpte jag ett par till som jag förälskat mig i, var bara tvungen, haha!!



Jag var tvungen att smyga in i en skoaffär, men jag fick drömma mig bort bland dom snygga skorna. Idag var det bara inredning som gällde. Men jävlar vad me snygga skor det finns nu alltså.



Sedan köpte en massa smått och gott som jag ska ha till min dukning på middagen när jag fyller. Hittade nästan allt som jag ska ha, utom servetter då. Men är ju inte bråttom med det än. Vad det var är en hemlis, det får ni se senare.

Nu ska jag sova!



Kommentarer
Postat av: elinmahrs

onskar jag var hemmma pa DIN dag!!! miss you

2010-03-06 @ 11:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0