LÄNGE LEVE LIVET!

Då var den här kvällen över nu med. Åt god mat förut, men tyvärr riktigt brända vitlöksbröd, haha. Sen har jag bara suttit med familjen i soffan och kollat på Körslaget och Millenium. Gud vad pinsamt för tv4 när dom meddelade att de gjort fel och sagt att fel lag åkt ut. Synd det var om Gyllenhammars lag som trodde att de egentligen hade gått vidare, men som åkte ut istället. Lite elakt tycker jag, snacka om att gå från topp till botten på en minut. Tyckte inte alls att dom var sämst ikväll. Strömstedts eller Rongedahls lag skulle ha åkt ut tycker jag, men jag bryr mig inte. Jag tycker inte om Körslaget, men får kolla på det endast för att alla andra i familjen vill det, så då är det bara att härda. Aja, ska väl sitta kvar i soffan en stund till, sen ska jag sova. Imorn förmiddag har vi handbollsmatch.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0