it was so nice

Usch, vilket väder det är ute. Det fullkomligt öser ner i mjölby, men det är ändå skönt att man sitter inne då. Att man äntligen ser gräset, eller det som man brukar kalla gräs, får mig att längta massor till våren. Nu är det bara sol och värme som jag väntar på, men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge heter det ju. Tänkte skriva lite om vad som händer nu framöver innan sommaren. Har en del inplanerat och jag längtar så :) 

~ 8-11 april ska jag och Emilia (plus släkten) åka till Lindvallen. De andra ska väl åka skidor, medans jag sitter i baren i fyra dagar.
~ den 12 april och två veckor framöver är det skolhandboll. Där ska jag ta hand om Samuels klass.
~ 4 maj då kommer Elin hem!
~ 7-8 maj ska jag få min present av tjejerna. Vi ska ha två dagar i jönköping med shopping, party och annat som jag inte vet om.
~ 15 maj ska vi fira Agnes med en middag och lite party.
~ 19-26 maj ska Emilia och jag ner till Tyskland och jobba. Vi ska typ städa nånstans i två-tre dagar, sen ska vi vidare till stället där morfar bor och då är det lite semester :)
~ 28-30 maj är det Järnvägen cup i Hallsberg. Mycket handboll i tre dagar med mina underbara grabs.
~ Den första eller andra veckan i Juni blir det förmodligen utlandssemester. Lutar åt Magaluf. Mycket party, sol och bad! :D
~ 19 juni har jag fått för mig att det är partaj för Emilia Svahn, men är inte säker.
~ 21 juni då börjar jag jobba, så tillbringar 8veckor nere på jobbet. 
~ Under sommaren ska jag försöka få in några små minisemestrar runt om i landet. Någon konsert måste ju hinnas med! 

Så det var allt som jag har inplanerat än så länge. Sen får vi se vad som ändras och läggs till. Nu ska jag kolla på säsongspremiären av TOP MODEL, shit vad jag har längtat!!! Sen blir det CSI, det är något slags trilogi från alla städer i tre dagar nu, så tänkte kika på det. Imorn åker jag tillbaka till vadstena. Då har jag en del att greja med till handbollsavslutningen. 

 



Kommentarer
Postat av: Världens bästa morbror!

Vi får styra upp så vi kan åka på "Forever young"... Nu när det inte är någon Uggla sommar...

2010-03-30 @ 13:41:45
Postat av: Sanna

i magaluf är det skitkul :D



sen har du ju josses & daniels inflyttningsfest, och så ska zigge ha födelsedagsfest! hehe :p

2010-03-30 @ 16:01:42
URL: http://ssannnaaa.blogg.se/
Postat av: hannah

världens bästa morbror: okej, men vad är det för nåt??

sanna: ja, hoppas på det. När var du där då?? När ska dom ha sin inflyttningsfest då? och när ska Zigge ha fest??

2010-03-30 @ 16:13:15
URL: http://hbyhannah.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag var där i juni 2008, och vi hade det askul :) tror de ska ha inflyttningsfesten på valborg, men ej bestämt än?! zigge vet jag ej, men han fyller sista maj iafl :)

2010-03-30 @ 17:07:21
URL: http://ssannnaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0