It doesn't matter who you are

Tänk att det kan vara så underbart skönt att somna i soffan. Vaknade för en timma sen och hade då sovit i två timmar. Undrar när jag kommer att somna inatt??? Ska ju inte upp tidigt imorn ändå, så det är ju lugna puckar. När jag vaknade kollade jag på Bröllopsduellen för andra gången, den är ju så underbar:) fin film det där. Nu ska jag gå och lägga mig i min säng och fortsätta drömma om min utlandsresa. Vet inte om jag nämnt det, men elin ville följa med, så blir förmodligen en resa i början av juni :D jippi! Nu ska jag palla mig in till sängen. Imorn blir det träning på gymmet, sen får vi se vad dagen bjuder på.

Tänkte bjuda er på The Arks nya singel Superstar. Längtar tills deras nya album kommer ut den 26 april, då ska jag definitivt köpa det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0