if it feels like magic

tror helt enkelt att jag inte har varit vaken idag. Har varit så fruktansvärt trött så bara assomnade (hur man nu gör det??) i soffan precis. Skulle kollat på en film som helt enkelt inte verkade bra, så somnade som en stock. Men ska väl berätta vad ja har hunnit med idag ändå. Mamma kom som sagt och hämtade mig och då åkte vi först hem och hämtade åke, sen åkte vi till City Gross och handlade inför veckan. När vi kom hem kollade mamma och jag på en så bra film, The Blind Side. Jag såg på oscarsgalan i veckan och den fick många priser och det var den verkligen värd, för så underbar film. Den bara måste ni se. Efter det åt vi tacos och sen så somnade jag som sagt i soffan framför tv:n. Så nu ligger jag i sängen och ska nog sova. Inte vanligt att jag går och lägger mig vid 10tiden när jag inte ska upp och jobba eller nåt sånt, eller iofs ska jag ställa klockan imorn för att ta en långpromenad innan frukost. Sov så gott folket :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0