BETITTLIGT

Kom hem från motala för en stund sen. Först hämtade vi Emilia och efter det hämtade vi Anna i stan. Vi åkte till Mc Donalds där alla utom Anna var dukitga och åt sallad. Jag tyckte inte att deras sallad var så god, men det gick att äta iaf. Efter att vi ätit färdigt åkte vi in till stan igen där vi gick på tjejkvällen inne på Gina, men jag hittade ingenting. Karin och Anna hittade lite grejer, vet egentligen inte vad, medans Emilia och jag gick därifrån tomhänta. Men trots det så hade jag en mycket trevlig kväll :) Vi borde träffas oftare såhär! Nu sitter jag hemma i min sköna soffa och har kollat på Criminal Minds. Klickade precis hem grejerna från Halens, eftersom det inte funkade förut. Men erbjudandekoden funkade inte tyvärr, så blev lite dyrare än vad jag väntat mig, så nu har jag handlat färdigt för den här månaden. Sen gick det inte att betala med kort på hemsidan heller, så nu måste jag lägga undan 1200 kronor och det är irriterande att se att dom finns där, men veta att man inte får handla för dom. Så nu blir det att vänta på att grejerna kommer hem nångång i början på april, jag längtar redan :) Nu ska jag kolla på Vampire Diaries om det funkar, sen ska jag sova.


ÄLSKAR TRUE BLOOD BILDEN!


Angående rubriken så är det ett ord som Anna hittade på idag. Jag tror hon sa att det betyder att det är nåt man gillar att titta på.




Kommentarer
Postat av: Anna

Ett mycket bra ord alltså!! =)

2010-03-25 @ 22:19:17
Postat av: hannah

absolut! :D

2010-03-25 @ 23:09:46
URL: http://hbyhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0