3 mars

Det är så tråkigt att blogga på en dator som man inte är van vid, så blir inte mycket till inlägg nu för tiden. Men något ska jag väl kunna knapa ihop. Duschade nyss och använde då mitt nya, dyra glans-schampoo. Som alltid när man köper nåt nytt vill man ju se resultat på direkten, men jag såg ingenting i håret. Jag får väl använda det några gånger och sen avgöra om det funkar eller inte. Just nu ser mitt hår ut som hej kom och hjälp mig. När man har mörkt hår så syns ju utväxten massor och det är nog dags att färga den snart igen, innan jag börjar se helt bedrövlig ut. Så jag får ta amanda till hjälp nån dag så får vi fixa mitt hår. Blir samma färg som förra gången. Men nästa gång kanske jag ska ta och göra håret lite brunare istället. Vi får se.. Idag har jag suttit vid datorn och bara kollat efter lite roliga prylar till rummet, men det finns ju inget roligt nånstans. Ska åka in till lkpg på fredag så får väl kolla runt lite då. Nu ska jag föna håret, platta håret och sminka mig. Ikväll ska jag kolla handboll med amanda :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0