27 mars

Nu är det lördag igen, veckorna går så otroligt fort och innan man vet ordet av så är det en ny dag. Jag skriver som Elin, det är lika bra att inte blinka för när man öppnar ögonen vet man aldrig hur mycket man har missat. Men just den här lördagen blir nog en riktigt bra lördag. Var precis ute och gick, men när jag kommit halvvägs så började det ösregna i kanske 5minuter, så blev helt genomblöt. Efter det så tittade solen fram, men då var jag ju redan blöt och äcklig. På vägen tittade jag in hos Mamma på jobbet och hämtade mobilsladden till datorn och sen handlade jag på östenssons. Så nu är jag hemma igen. Har kollat lite på Patrik 1,5 för typ femte gången, jag älskar den filmen. Nu ska jag hoppa in i duschen. Sen blir det linköping i eftermiddag.


Bild från hemresan igår, riktigt bloggmaterial som Mattias sa :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0