25 mars

Usch, idag var det segt. Det var riktigt jobbigt att gå upp, men gjorde det ändå vid 10tiden. Tänkte att det var lika bra att ta på sig träningskläderna och knalla. Så gick ner till jobbet och tränade en stund, men idag var det inte alls roligt kan jag säga. Jag tränade nog bara en halvtimma eller nåt sånt, sen hade jag inte lust mer. Tog en promenad istället efter det. Jag gick förbi mammas jobb en sväng och sen hämtade jag min nya jobbskjorta på MSI. Så ska jag väl prova den här snart, hoppas den passar bara. Karin åkte precis härifrån. Vi kollade på gårdagens avsnitt av Grey's och jag tyckte det var ett riktigt bra avsnitt igår. Samtidigt som vi kollade åt jag en sen frukost/tidig lunch. Nu ska jag kolla på Top Model finalen från säsong 9 tror jag det är. Har väl sätt den typ 3ggr eller nåt sånt, men det är alltid lika bra. Jag är ju ett sånt där Top Model freak!! Följer slaviskt alla säsonger både dom nya avsnitten och när säsongerna går i repris. I mitt nästa liv ska jag bli Tyra Banks, haha! Men ska hoppa in i duschen efter det med. Ikväll blir det motala.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0