22 mars

Vilken underbar dag det är idag alltså :) Vaknade av att det var så varmt i rummet, kan iofs bero på att jag höjde värmen på elementet igårkväll, men jag tror det mest berodde på att solen lös rakt in i mitt rum. Man blir så lycklig av solen :) Så tog på mig träningskläderna och gick ner till gymmet på jobbet. Var helt själv där och det är skönast så, efter det tog jag en liten promenad. Så kom hem för en timma sen eller nåt sånt. Tog lite fukost efter det och nu sitter jag i soffan och kikar vad tv:n har att erbjuda, men det är inte mycket ni. Jag vet inte vad jag ska göra idag och jag känner verkligen för att hitta på nåt. Kanke hör av mig till nån av mina underbara tjejer om dom vill hitta på nåt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0