21 mars

Söndag igen och veckans sista dag. Veckorna går så otroligt fort nu för tiden och ändå gör jag inte mycket vettigt. Fast den här veckan har jag ändå haft en del att göra och det har varit en kanonvecka! :) Ställde klockan på 10 idag för att ta en långpromenad. Var ute i nästan en och en halv timma. Men första halvtimman var en pärs alltså. Jag testade mina nya skor och jag fick typ kramp i fötterna av dom, men det var ju p g a att jag inte hade gått in dom än. Men efter en stund blev det genast bättre och skorna var riktigt sköna :) Nu har jag ätit en god, men sen, frukost och ska skjutsa samuel till mamma i mjölby. Efter det ska jag handla. Vi får se vad jag gör idag, inte alltför mycket skulle jag tro.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0