19 MARS

Nu är dagen äntligen här!!! 20 år idag, känns finfint! :)


Väcktes av pappa och alice imorse. De sjäng så vackert för mig, sen fick jag paket. Det är alltid lika härligt att få paket :) Jag fick ett par joggingskor, påslakanset, sport-bh (som vi ska köpa idag) och sen hade alice gjort så fint armband och halsband till mig :) Jag kommer ha fullt upp idag och imorn, så jag lägger ut bilder på vad jag fick kanske på söndag. Efter det tog jag den dagliga promenaden och duschade efter det. Sedan ringde telefonen. Först var det min extrafamilj (eva&anna bara) som sjöng så vackert för mig och efter det ringde ELIN. Så pratade med henne i typ 20min, så kul att hon ringde och berättade massa smaskiga grejer ;) Saknar verkligen dig, men det är ju inte långt kvar till hos kommer hem. Typ 1 månad och två veckor typ. Men det går snabbt. Nu ska jag åka till motala en liten sväng. Ska byta skorna, kolla ut en sport-BH och köpa dricka på systemet till mig och emilia. Första gången jag får handla själv! :) haha. När jag kommer hem ska jag städa, duka, laga mat, göra efterrätt och göra iordning mig själv. Jag får se när jag hinner skriva mer. det märks. Men jag ska ha en toppendag iaf!! :D




Kommentarer
Postat av: elinmahrs

SAKNAR DIG MIN VANN!! snart ses vi.. har en riktig jobbig dag idag sa tack for dina underbara ord igar.. LOVE YOU

2010-03-20 @ 12:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0