17 mars

Jag känner att det börjar närma sig nu, bara två dagar kvar! :)

Usch, vad dåligt jag mådde igår när jag skulle gå och lägga mig. Inte för att jag mådde dåligt som man brukar göra, utan för att det snöade så "utahelvete" ute och jag blev så besviken. Ska vi aldrig få slippa den här skiten som kallas snö. Jag är så trött på den. Men när jag vaknade tog jag ändå på mig träningskläderna och gav mig ut och gick. Men jag kan säga att det var inte alls kul att gå idag, eftersom det snöat inatt så var det jätteblött ute så att det gick knappt att gå. Men klarade iaf av att gå 45minuter ungefär. Nu har jag precis tagit lite frukost och ska slappa lite i soffan, sen ska jag ta en dusch.

 


Bilder från min promenad igår, synd att det fina vädret inte höll i sig tills idag :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0