14 mars

Kom precis hem från Motala nu. Hade en kanonkväll igår, så tack Sanna för det! :) Gick väl hem vid 4tiden eller nåt, så var hemma hos E&M vid halv5 ungefär. Det var nog den längsta hemgången på länge. Sen var det ju så kallt, men då är det bara ännu skönare att komma in och få sova. Har sovit riktigt gött och vaknade vid 11 tiden, så ringde jag pappa så han fick komma och hämta mig. Nu sitter jag hemma och kollar på reprisen av Melodifestivalen och vi körde lite tävling igår hemma, även fast jag var i Motala. Vi skulle tippa topp3 och vem som skulle ta sistaplatsen. Så jag tippade anna som etta, salem som tvåa, eric som trea och pernilla som skulle komma sist. Och jag hade alla rätt, så vann den tävlingen! :) Sen tyckte jag att det var kanon att Anna vann, hejade på henne. Det var nog första gången på länge som jag är riktigt nöjd med hur melodifestivalen slutade :) så nu hoppas vi på seger i Oslo med. Nu ska jag packa mina grejer, för att mamma kommer och hämtar mig om 20 minuter och då ska vi till mjölby. Stannar väl där tills torsdag tror ja, åker hem en stund på tisdag bara. Skriver kanske mer senare ikväll, det beror på om ja har någon dator, men det märks.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0