13 mars

Jag trodde aldrig att det skulle vara så skönt att ge sig ut och gå/springa på en lördagmorgon. Ställde klockan på halv10 och innan jag ens hade börjat tänka så hade jag fått på mig kläder för att gå ut. Så var ute nyss och gick/sprang i nästan en och en halv timma och det var så härligt. Att bara få sätta i hörlurarna i öronen och inte bry sig om nåt, skönt äre! :D Så nu har jag börjat mitt nya liv. Har slutat med att dricka cola under vardagarna och har slutat äta godis eller chips över huvudtaget. Jag kan tillåta mig en kexchoklad på helgen, men det är bara för att jag inte ska få världens sug efter choklad så att jag börjar äta massor istället, men det är allt. Nu ska mitt liv bestå av jobb, motion och frukt, frukt som är så gott, att man inte äter mer av det egentligen. Det ska jag göra nu iaf. Nu ska jag hoppa in i duschen. Ikväll blir det motala. Skriver mer sen innan jag åker.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0