12 mars

Usch, vad dålig jag är på att blogga nu för tiden. Känner inte att jag har haft nåt att skriva om, har jobbat en del så har inte funnits så mycket tid över till datorn, sen blir man ju så trött på kvällarna när man börjar klockan 7, men det är bara att vänja sig. Idag har jag ju som sagt jobbat till 4, eller rättare sagt till halv4 för att man har bra arbetskamrater :) Åkte då direkt till sporthallen, eller hämtade Samuel och Jacob först, sen åkte vi till handbollsträningen. Var en såndär passiv tränare idag, var så fruktansvärt trött så orkade bara inte :/ Skjutsade hem samuel efter den, sen mötte jag upp Amanda nere på Meddo så vi solade en liten stund. Jag hann nog inte ens lägga mig i solariet innan jag somnade, sen vaknade jag tjugo minuter senare av att det var precis mörkt. Då hade jag redan solat färdigt och inte ens varm blev jag, men lite tog det nog. Amanda följde med hem och vi målade naglarna, nopprade ögonbryn, åt kräftor och hade det mysigt helt enkelt. Jag var väl inte det trevligaste sällskapet ikväll eftersom jag var så trött, men det var amanda med så det gjorde inte så mycket. Nu har hon åkt hem och jag ska kolla på På Spåret finalen på play nu, sen ska jag sova. Ska bli så skönt, men ska ställa klockan på 9 imorn så ska jag ta en långpromenad. Tänkte simmat först, men har inte fått mitt Simhallen-kort än, så får vänta med det. Natti!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0