Väntan på något gott :)



Just nu sitter jag och väntar på att få en massa låtar av Hanna, så kan lika gärna blogga lite under tiden. Tur att jag har två personer som underhåller mig en sån här kväll. Är så uttråkande att sitta hemma och inte göra nånting när man vet hur roligt man kunde haft istället. Så här sitter man i sina sjuka kropp och dör lite. Men fick hem min kära telefon förut som vart på lagning. Så har suttit med den nästan hela kvällen. Lagt in lite musik, kontakter och en massa annat som man måste göra när dom rensat telefonen på precis allt. Sen när jag satt med min telefon så ville såklart pappa ha nya låtar, så fick göra det med. Under tiden har jag hunnit äta lite tacos, kollat på Criminal Minds och Fringe. Vampire Diaries får vänta tills imorn, har spelat in det. Har väl typ 5 låtar kvar att få, så får väl sitta här i en timma till eller nåt sånt. Sen ska jag sova. Imorn vet jag inte alls vad jag ska göra, vara frisk hoppas jag! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0