Siphiwe Tshabalala

balatschallaballachlalalla! eller nåt. Snacka om konstigt namn, haha! Men så kan det vara. Har suttit och kollat på fotbolls-VM hela kvällen, inte alltför kul, men var ju tvungen att kolla eftersom jag spelat på bomben. Hade rätt på dom två första matcherna, men eftersom frankrike inte kunde få tummen ur i sista matchen, så blev det inga pengar :/ Vad lätt det är att börja spela på olika saker, det är ju så kul. Sen att man kan vinna är ju kanon, men det gör man ju aldrig. Men som jag säger det, spelar man aldrig ska man ju inte klaga på att man aldrig vinnner. Så nu har jag börjat att köpa en trisslott i veckan, nån gång måste man ju vinna!

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen föna och platta håret. Jag vet, klockan är mycket, men jag hinner inte göra det imorn bitti. Klockan ringer vid 8 och sen åker jag och Elin till Linköping en sväng. Ska shoppa på IKEA och gå en sväng på stan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0