Save Tonight

Nu har jag kommit hem från Mjölby. Fick med mig det jag skulle, men såklart kunde jag inte hålla i pengarna. Jag lyckades på nåt konstigt sätt köpa en baddräkt, ja en baddräkt. Vet inte varför, kommer ju aldrig använda den. Men den var ju så fin och sen satt den hyfsat bra på faktist. Lägger in bilder på den här nere, men ni får tänka bort att jag har svarta tights under, haha. Orkade inte ta av mig dom när jag provade. Sen köpte jag även en slags jeanskjol som jag ska ha till den blommiga blusen ikväll, blir kanon det där :) Nu ska jag snart hoppa in i duschen och börja göra iordning mig inför kvällen. Det kommer snart upp bilder från min student förra året som jag lovat.



Kvällens outfit med ett par vita converse till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0