Pretty in PINK

nooo, I meen RED! :)

Jag har nog börjat att älska min röda baddräkt lite. Efter att jag fått ta en dusch och är lite mer fräsch än innan så börjar jag gilla min röda baddräkt mer och mer. Visst, jag känner mig väl inte helt bekväm med att ha på mig den utanför mina fyra väggar där hemma, men har solat i den i trädgården nu iaf. Man känner sig inte lika naken som när man har bikini på sig. Jag tipsar alla som har lite mage (som jag :P) att köpa en snygg baddräkt, man tänker inte på sin kära mage då. Det finns många fina och billiga att köpa just nu. Slå till vettja!



Nu ska jag föna håret och sen platta det. Efter det ska jag sminka mig lite och sen ta på mig kläder. Skönt att man redan vet vad man ska ha på sig ikväll. Slipper man ödsla tid på det :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0