It's such a hairy mess

Nu har jag tagit helg. Ja, lite lustigt, men jag är ledig i två dagar och sen jobbar jag hela helgen typ hela dagarna +måndag. Så nu får jag fira lite helg. Hade en riktigt lugn och skön kväll på jobbet. Gick hur smidigt som helst alltså, bra att jobba kvällar. Om jag skulle få bestämma skulle jag jobba fler kvällar än vad jag gör. Efter jobbet åkte jag hem och fick se att pappa var hemma. Vi åkte till Karlssons för att bada, men det fick vi inte. Isället snodde jag en kycklingbit och sen åkte vi hem igen. Jag som var så sugen på att bada, sen kände jag inte för det kalla vattnet i Vättern. Men får bada en annan dag! Typ imorn för jag är ledig. Så då hämtar mamma upp mig i Vadstena, sen åker vi nånstans och badar. Vill hitta på nånting imorn kväll, så får se vad det blir.


Bläddrade precis i Amelia och dom hade sommarfrisyr-special, så jag passade på att göra en frisyr som jag gillade. Det var väl ingen ny frisyr, men jag hade aldrig gjort den förr. Så jag passade på. Perfekt att bara göra det i håret när man inte orkar nåt annat :) så enkelt... men den är väldigt slarvig på bilderna, sen är den snyggast om man har långt hår. Man ska egentligen inte se att det är mittbena där bak, men orkade inte tänka på det.








Älskade även den här, men synd att man inte har riktigt långt hår...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0